divendres, 26 d’octubre del 2012

Estoig per anar a música

Fa uns dies em vaig enamorar d'aquesta roba i la vaig comprar aquesta roba al Tela Marinera i volia fer alguna cosa per la Marina que aquest any ha començat música.
De moment he començat per un estoig, pràctic i petit. La professora ens demana que sigui petit, per poder-lo deixar dins de la carpeta i sols hi ha d'haver un llàpis, bolígraf i goma. 
M'agrada molt com ha quedat i tinc ganes de fer més coses amb aquesta roba... idees?? 




5 comentaris:

  1. Quin atela més guapa!!!
    M'agrada molt!
    Un peto

    ResponElimina
  2. La roba és molt maca i l'estoig t'ha quedat preciós, segur que no el podrà confondre amb ningú.

    ResponElimina
  3. Com no, la roba m'encanta! i l'estoig clar! ups,... idees? una funda pel violí? seria molt xula...
    Per fi t'he trobat!

    ResponElimina
  4. M'encanta aquest estoig!! El disseny és genial! I cosir cada lletra d'un color t'ha quedat molt divertit!
    Fins aviat Montse!!

    ResponElimina
  5. Ha quedat un estoig maquisim , divertit i segur que com aquest no hi ha altre.. Felicitats!.
    Fins aviat, un petó.

    ResponElimina