diumenge, 24 de febrer del 2013

Més regals!!

Aquest mes va de REGALS! Us vull ensenyar un altre regal molt especial que vaig rebre ja fa dies de la meva cosina Marta. Ella és una de les responsables de la meva aficció per les manualitats! Crec que segurament hem heretat el mateix "gen" familiar per les coses manuals!
Fa uns dies em va dir que passés per la seva botiga que tenia una cosa per mi! I jo no m'esperava aquest  regal! 
Em va regalar aquesta fantàstica JOIA!! Si, si,... tal i com ho veieu... Aquest penjoll de plata amb la perla al mig, que queda super bé i molt elegant!!




El més sorprenent és tal i com està fet!! Us ho imagineu?? Crec que no ho diríeu mai! Està fet de PUNTA AL COIXÍ! Si, si, aquelles fantàstiques puntes al coixí que moltes hem vist i que per mi són com un art! Doncs està fet amb fil de plata i amb aquesta tècnica!! Vaig quedar meravellada del resultat!!


Moltíssimes gràcies Marta!! Ella també té un blog i em consta que en segueix a molts dels nostres, per tant si us voleu perdre una estona pel seu blog segur que us ho agraïrà!!  Marta puntaire


5 comentaris:

  1. Ostres sorprenent, preciosa. I la técnica de les punters de coixí oh trobo molt original. Una join molt elegant.

    ResponElimina
  2. Nena, quin regal més marevellos !! Es realment bonic.
    Felicitats per aquest regal.
    Bona setmana.

    ResponElimina
  3. Es molt bonic, sembla mentida que es pugui fer coses tan fantàstiques amb els boixets.
    Bona setmana
    Petons

    ResponElimina