dimecres, 1 de maig del 2013

Diadema de ganxet

Feia dies que donava moltes voltes a què fer amb la llana que vaig rebre del concurs que va organitzar  ganxetades i que vaig estar de sort de guanyar "El meu primer premi!" Em va fer molta il.lusió! 
No tenia clar quina seria la millor utilitat! Si una cosa gran o petites coses... Finalment m'he decidit per fer petites coses i de moment han sortit dues diademes de ganxet...


El patró està tret del pinterest (font de grans inspiracions!!) i per acabar-lo bé vaig cosir-hi una goma, així queda més ben agafat! Us agrada? A la Marina si, jejeje..!!



També vaig fer un clauer en forma de cor (és el verd del mig)!
 I encara em queda molta llana per fer més coses que ja us aniré ensenyant!!

3 comentaris:

  1. Xulíssim el torbant, jeje jo tinc el clauer amb lila, m'encanta. Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Una monada de diadema!!!! A la Marina li queda la mar de bonica ;)! I el cor també és molt xulo!
    Un petonet

    ResponElimina
  3. Doncs has fet una bona elecció!!!!!
    Una abraçada!

    ResponElimina