dilluns, 22 de juliol de 2013

Bossa de piscina

Feia dies que pel Tela Marinera hi havia molta gent que feia aquestes bosses per anar a la piscina... i la veritat és que no em decidia a fer-la, però finalment aquí la teniu.
Aquesta roba impermeable és fantàstica per fer bosses per anar a l'aigua.
En un principi era per regalar-la, però m'ho vaig repensar i me l'he quedat per les meves nenes, per quan vagin a la piscina durant el curs escolar.  De moment encara no l'hem estrenada però ja hi haurà ocasió.






Em va sobrar una mica de roba i vaig fer aquest estoig petit, que de moment la Marina, la meva filla gran el fa servir per posar-hi el llibre que llegeix a la piscina i així no se li mulla amb la resta de roba...




8 comentaris:

  1. Molt xula, tant la roba com el disseny.
    Segur que a la piscina farà "furor".
    Petons

    ResponElimina
  2. Una combinació molt xula Montse, m'agrada moltissim!!! I el que també m'agrada molt és la utilitat del necesser ;)

    ResponElimina
  3. Ohhhh quina xulada de tela!!!! Estrena-la aviat.

    ResponElimina
  4. Oooh t'ha quedat xulíssima la bossa i tot el conjunt realment a mi aquestes boses també m'encanten les trobo genials. Petons

    ResponElimina
  5. És supeeer!! Aviat jo també ...
    Jijijiii
    Petoneets

    ResponElimina
  6. Chulisima!!!! Las telas plastificadas son geniales!

    ResponElimina
  7. Molt i molt xula! Jo la tinc pendent també :). I el necesser segur que li va la mar de bé!!!
    Petonets

    ResponElimina
  8. De la mateixa manera que per l'onze de setembre esta previst fer una cadena humana, els blogs també ens estem preparant per enllaçar-nos

    ens agradaria que us afegíssiu al projecte i si podeu fer-ne difusió

    animeu-vos !!

    http://cadenablogs-11setembre2013.blogspot.com/

    ResponElimina