dilluns, 16 de juliol del 2012

Algunes samarretes per l'estiu

Com cada any m'agrada fer algunes samarretes per les nenes!
Aquest any aprofitant que m'he aficionat al ganxet, els hi he fet unes aplicacions de flors de ganxet, i el resultat m'ha agradat força. 
 Quan vaig saber que al Tela Marinera hi havia aquestes lletres, vaig còrrer a comprar-ne. En un primer moment no sabia on les posaria... I de moment han anat a les dues samarretes!
 També em vaig llançar a fer una punta de ganxet per fer un acabat més bonic a la samarreta
 I el mateix per la Berta!!!!!


Per l'aniversari de la Berta que va ser a l'abril i va fer 4 anys!!!  també li vàrem regalar una samarreta. Però aquesta és una mica especial ja que va ser feta a 4 mans. La Marina em va ajudar molt, ella va fer els dibuixos, va escollir les robes, la posició... i jo vaig cosir-la. Ens ho vàrem passar molt bé juntes i a la Berta li va encantar!!!!! 









7 comentaris:

  1. Que maques totes les samarretes Montse!!! L'acabat fet amb ganxet i les floretes queda molt bonic! Segur que les nenes les llueixen orgulloses!

    ResponElimina
  2. Hola Montse,

    Carai a també veig que t'ha agafat fort amb el ganxet!!! Jo hi estic ben enganxada!!!

    Bon estiu!!

    ResponElimina
  3. Molt xules les samarretes i ole!!! amb el ganxet. És divetit cosir amb les nenes i triar robes, oi?? M'encanten totes

    ResponElimina
  4. Endavant amb la creativitat Montse!!!! SUPER TOT!!!!

    ResponElimina
  5. Tant quedat super. Segur que estan molt contentes !!!
    Petons.

    ResponElimina
  6. Hola Montse,

    Monissimas !!!! le samarretes .

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina