dijous, 11 d’octubre del 2012

Primera creació amb washi tape

Després de veure coses fetes per altres bloggers amb washi tape em vaig anar animant i vaig comprar quatre washi tapes aquí   washi tape
i  la veritat és que al cap de pocs dies van arribar, amb un detallet personalitzat i de seguida em vaig posar a pensar què podria fer amb ells. Amb un pot d'olives reciclat i els quatre washi tapes va sortir això. Dona molt bon resultat, és fàcil i divertit...
Per cert, no us oblideu de passar pel blog de la Marta del Tela Marinera per participar d'un fantàstic sorteig per celebrar l'entrada 500.000!!!  sorteig

8 comentaris:

  1. Que xulo t'ha quedat!!! Es molt bona idea.

    Anna

    ResponElimina
  2. Que xulo Montse!!!! Oi que es una bona idea??? Ja veus tu, un pot d'olives, qui ho diria!!! Una monada...

    ResponElimina
  3. És molt bonic, ara estic mirant la botiga que has enllaçat, i està molt bé! Trobo que no és massa car. Clar que si t'animes....
    Ho posaré a la carta de reis.

    ResponElimina
  4. Jeje!! Un pot d'olives reconvertit! I què xulo ha quedat :)!!
    M'agrada molt.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Doncs, el pot d'olives val la pena!!! T'ha quedat preciós!!!

    ResponElimina
  6. Carai quin bon resultat!! M'agrada molt els washi que has triat!! Jo vaig comprar-ne uns quants al I love kutchi però de moment els faig servir per adornar el paper d'embolicar regals scrap.
    Miraré les llaunes d'olives que tinc per casa!
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. Je, je, jo després de veure les creacions de la Cristina també vaig fer una compra de washi tapes. De moment he "tunejat" un parell de torretes negres que tenia. La intenció però era decorar les dotzenes de pots de la llet en pols dels petits ( els vaig guardar gairebé tots! ) a veure si ho aconsegueixo.
    Enhorabona pel blog!

    Gemma (Artés)

    ResponElimina
  8. Guapi! Escriu-me un email a elracodelajulia@gmail.com i et passo tutorial
    Una abraçada

    ResponElimina