diumenge, 3 de febrer del 2013

Tarda de ganxet

Feia molt temps que tenia ganes de dedicar-me una tarda a fer ganxet i avui ho he aconseguit. Moltes de vosaltres també seguiu el Pintarest oi? És fantàstic, vas guardant i guardant imatges... però no tens mai temps de posar-te a fer-les.
Avui m'hi he posat i us ensenyo algunes de les creacions que m'han sortit. Les que han sortit malament no us les ensenyo, jejeje.... Si voleu alguns dels patrons estan a la meva carpeta del Pintarest de ganxet.












10 comentaris:

  1. Caram! tot aixó en una tarda!!!, jo soc tan maldestre que tan sols em surten un parell de floretes, i no gaire be. aixxxxxx
    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Nena, quin art que tens en fer ganxet !!
    Bona setmana.

    ResponElimina
  3. Montse són genials! Jo també hi estic posada intentant fent floretes!

    ResponElimina
  4. T'han quedat molt bé, i amb una tarda...rapid. Jo el ganxet no és el meu fort.
    Agnès

    ResponElimina
  5. T'han quedat de meravella !!!

    Petonetsss !!

    ResponElimina
  6. Què maco tot, Montse! I tot això en una tarda? Quina mà! Jo de ganxet no sen sé però a veure si m'hi poso!
    Una abraçada!!

    ResponElimina
  7. Quina passada Montse!! Es precios de debo
    Un petonet

    ResponElimina
  8. Hola,

    MOlt bonics aquests treballs de ganxet.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  9. Wowwwwwww! m'encanten Montse! una pasadaaaa! petons guapa!

    ResponElimina