divendres, 26 d’abril del 2013

La petita de casa ha fet 5 anys!!!

És cert que el temps passa  molt ràpid i que has de viure cada instant!! Però com costa oi?
El dia 24 la Berta, la petita de casa, va fer 5 anys! Va estar molt contenta i emocionada tot el dia i des del matí fins a la nit no es va voler treure la corona ni un minut!!!!



Vaig reciclar una de les corones que ja tenia, però vaig voler provar de fer el número 5 amb ganxet!! Hi ha un tutorial al pinterest (com no!!!) que ho explica força bé! Vaig suar una mica, però finalment i després de tres intents... vaig aconseguir-ho!!



Us agrada aquesta rosa tant moderna? 
La va fer la seva germana, la Marina a l'escola i la trobo molt i molt original!!!

Aprofito per presentar-vos aquest llibre... És espectacular!! El va recomanar fa dies la Cristina de  no paris de cosir, i me'l vaig comprar! Val molt la pena! Animeu-vos totes les que heu començat a enganxar-vos al ganxet com jo, jejeje...




6 comentaris:

  1. Felicitats a la Berta, està molt guapa amb aquesta corona tant xula.
    Bon cap de setmana !!!

    ResponElimina
  2. Per molts anys Berta!!! Que gran ja...a mi em fa una pena que passi el temps tan ràpid!!! Nena, la corona és una monada, i amb el cinc de ganxet és SÚPER!!! La rosa és una passada, que original!!! I què t'he de dir del llibre...m'encanta...i quan el fulleges t'entren unes ganes de fer ganxet!!! Petonets guapa, fins dilluns!!!

    ResponElimina
  3. Moltes Felicitats Berta m'encanta el número de ganxet de la corona. La Berta està guapíssima. Un petó.

    ResponElimina
  4. Hola,

    Moltes felicitats Berta esta guapisima amb la corona, Ens comprarem el llibre.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats a la Berta (encara que sigui amb retard)!
    La corona amb el cinc fet de ganxet és genial! Aquestes corones són fantàstiques!
    I el llibre ja m'han comentat que està molt i molt bé.
    Ptnts

    ResponElimina
  6. Vaig tard...moltes felicitats Berta!!! la corona és una passada, m'encantaaa! i el número amb ganxet, súper!!! felicitats a la mare també...!!! petons guapa!

    ResponElimina