dissabte, 29 de setembre del 2012

Bossa per l'Ipad

Feia mesos que la meva cosina Marta havia vist la roba de les màquines d'escriure i m'havia demanat una funda pel seu Ipad...
Però entre l'estiu i altres temes pendents, fins ara no he pogut fer-la. Vaig copiar-me la funda d'una altra que es va fer al Tela Marinera i que em va agradar molt. Estic molt contenta del resultat.
Ja la he regalat, i em sembla que li ha agradat molt!
No vaig pensar a fer més fotos i sols tinc aquesta...
Per sorpresa meva, ella m'esperava també amb un regalet que us ensenyo tot seguit. Ella també és molt manetes, sinó mireu el seu blog  http://marta-puntaire.blogspot.com.es/    i em va regalar aquesta fantàstica bossa que segur que utilitzaré per posar les meves coses de patchwork...


9 comentaris:

  1. Molt xulo tot!! realment la roba de les màquines és preciosa!

    ResponElimina
  2. Molt bonica la funda !!! i la bosseta ...tampoc té desperdici ;)

    Ah !! I benvinguda ;) Em fa molt contenta el teu comentari :D

    ResponElimina
  3. Ohhhh!! Maquíssima la funda Montse!! M'agrada moltíssim, i les robes que has utilitzat són un encert! Segur que la teva cosina la llueix ben contenta!
    Que acabis de passar un bon diumenge!

    ResponElimina
  4. Molt "guapa" la bossa, i la petida també ha quedat bonica, m'encantes les robes que has utilitzat.
    Una abraçada. i fins aviat.

    ResponElimina
  5. Ets molt ràpida a visitar el meu blog. M'encanta! Ja fa dies que m'estic mirant les teves bosses de ganxet... Em sembla que en faré una. Semblen ràpides de fer i et queden molt bé.
    Voldria fer un coixí amb el dibuix del parxís i sé que he vist la roba en algun lloc. Et sona a tu? Si saps on venen roba estampada de parxís m'ho dius, per favor?
    Seguiex fent coses tan boniques tot i que no sé d'on treus el temps. Jo, àvia i jubilada, no dóno a l'abast!

    ResponElimina
  6. Quina roba més maca la de les màquines! T'ha quedat molt xula la funda! Felicitats!
    Què bé haver tingut un regal sorpresa! I a més super util per les teves labora.
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. Les robes són maquíssimes. La funda per l'Ipad és molt xula i la bosseta que t'ha regalat ella una cucada.

    ResponElimina
  8. Montse! quina funda tant txula! M'agrada molt el teu blog, tens molt d gust! Una abraçada

    ResponElimina