diumenge, 2 de setembre del 2012

Cobrellit per la iaia Maria

Fa uns quants mesos vaig començar una cobrellit per la meva mare, l'any passat li vaig fer un bolso i aquest any tenia ganes de fer quelcom més gran. Encara no havia fet res tant gran i em feia una mica de pànic. Però poc a poc vaig anar fent i aquí teniu el resultat.




 Li vàrem regalar per Santa Maria, el 15 d'agost, i pel seu aniversari que és el dia següent, 16 d'agost. Ho celebra tot alhora. Li va agradar molt i la veritat és que col.locada al llit queda molt bé.


Aquí teniu alguns petits detalls...








10 comentaris:

  1. Montse és un cobrellit realment preciós! Un regal espectacular!
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. T'ha quedat precióss el cobrellit, no m'estranya que hagi estat contenta això és un superregal!! Felicitats a tu per la labor i a la teva mare pel sant i aniversari.

    ResponElimina
  3. Oh !! Molt bonic !!! Quin regal més bonic de fer !!!

    Moltes felicitats ;)

    ResponElimina
  4. T'ha quedat de ""fàbula"". Es un cobrellit molt bonic, segur que a la teva mare li va agradar molt.
    Petons !!!!

    ResponElimina
  5. El trobo preciós! Queda maquíssim al llit. Segur que li va agradar molt.

    ResponElimina
  6. Què maca t'ha quedat!!! Felicitats.

    Anna

    ResponElimina
  7. Ohhh!! Maquíssim Montse!! Quin regalàs! La teva mare n'estarà ben orgullosa del seu cobrellit nou! És molt bonic! Enhorabona artista!!

    ResponElimina
  8. T'ha quedat molt bé, i aquest llit convina amb el patch.

    ResponElimina
  9. Tota una experta. Felicitats

    ResponElimina